FAQ Cargo

W jakich godzinach można dokonywać rezerwacji?

  • Jesteśmy do Państwa dyspozycji 7 dni w godzinach

Na jakie połączenia promowe można nabyć bilety na stronie taniecargo.pl?

  • Serwis internetowy taniecargo.pl umożliwiają nabycie biletu na wszystkich najpopularniejsze przeprawy promowe w Europie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów jesteśmy również w stanie przedstawić państwu ofertę na mniej popularne trasy.

Czy robiąc rezerwacje online otrzymam bilet na prom?

  • Po dokonaniu wpłaty wysyłamy drogą elektroniczną voucher, wiadomość należy wydrukować i zabrać ze sobą. W kasie portu wypłynięcia na podstawie vouchera wydana zostanie karta pokładowa oraz klucze do kabiny( jeśli była zamówiona). W niektórych portach aby otrzymać kartę pokładową wystarczy podać numer rezerwacji.

Czy otrzymam FV vat za dokonaną rezerwacje?

  • Oczywiście do każdej wykonanej rezerwacji wystawiamy fakturę, którą na życzenie przesłać możemy drogą elektroniczną.

Jak przebiega proces składania rezerwacji w serwisie taniecargo.pl ?

  • Krok pierwszy

Rezerwacji można dokonywać za pomocą formularza umieszczonego na stronie taniecargo.pl, lub poprzez kontakt z naszym biurem obsługi.

  • Krok drugi

Na podany podczas rejestracji adres email wysyłane jest potwierdzenie przyjęcia do realizacji Państwa zamówienia. W szczególnych przypadkach możemy kontaktować się telefonicznie w celu doprecyzowania rezerwacji. Potwierdzenie zawiera podsumowanie rezerwacji , kwotę do zapłaty termin zapłaty oraz możliwe opcje uregulowania należności.

  • Krok trzeci

Po odnotowaniu dokonanej przez Państwa wpłaty, drogą elektroniczną wysłany zostanie voucher z numerem bookingu, który należy znać aby odbierać bilet w porcie.

Czy kierowca w cenie biletu ma kabinę i posiłek?

  • Jest to uzależnione od czasu przeprawy oraz warunków operatora. W naszej ofercie, na niektórych relacjach, można spotkać się z biletami posiadającymi kabinę i posiłek/posiłki, samą kabinę jak również jej całkowity brak.

Ile wcześniej trzeba się stawić po odbiór biletu?

  • Jest to często uzależnione od warunków operatora promowego. W zdecydowanej większości przypadków są to dwie godziny przed godziną odpłynięcia, choć znajdą się relacje gdzie wystarczy stawić się w porcie 30 minut przed odpłynięciem promu. Liczy się czas odbioru biletu a nie pojawienia się auta w porcie!!!!

Co składa się  na cenę biletu promowego?

  • Operatorzy promowi do podstawowej ceny frachtu dolicza także koszty eksploatacyjne, takie jak dodatek paliwowy (BAF) oraz dodatek siarkowy (NS). W szczególnych przypadkach do ceny biletu doliczane są również opłaty dodatkowe np.opłata bramowa, dodatek tonażowy lub koszty portowe. W celu poznania cen na konkretnych relacjach prosimy o zapoznanie się z ofertą na naszej stronie lub kontakt z biurem.

Czym jest dodatek paliwowy(BAF)?

  • Jest  to ruchoma opłata uwzględniana w cenie biletu lub doliczana do jego końcowej  ceny, wysokość dopłaty ustalana jest indywidualnie przez operatorów i uzależniona jest od sytuacji na rynku paliw oraz wielkości rezerwowanego pojazdu.

Co to jest opłata NO SHOW?

  • Operatorzy promowi, chcąc uniknąć pustej przestrzeni na promach, wprowadzili dodatkowe kary za nie podstawienie się lub niedostatecznie wczesne anulowanie zarezerwowanego miejsca.Wielkość kary NO SHOW określana jest indywidualnie przez armatora, który ją wprowadził. Informacja ta wraz z informacją o ostatecznym terminie zmiany/anulacji jest dołączona do potwierdzenia rezerwacji. 

Co to jest opłata za podłączenie elektryczne?

  • Przyłącze elektryczne przygotowane jest dla klientów, którzy przewożą na swoich naczepach ładunki wymagające kontrolowanej temperatury przewozu np. artykuły spożywcze. Aby taki ładunek mógł być przewożony na pokładzie zamkniętym, pracownicy promów podłączają agregat chłodniczy do gniazda elektrycznego, umożliwiając jego pracę przy wyłączonym silniku. Wielkość opłaty za podłączenie agregatu do prądu ustalana jest indywidualnie przez operatora promowego. W celu poznania wysokości opłaty na interesujących Państwa relacjach prosimy o zapoznanie się z ofertą na naszej stronie lub kontakt z biurem.

Czym są uszy od naczepy?

  • Są to elementy umożliwiające mocowanie naczepy do pokładu promu. Przy złych warunkach atmosferycznych uszy, oraz hak holowniczy, są niezbędnymi elementami wyposażenia aby pojazd został zabrany promem. W przypadku ich braku możliwa jest sytuacja, że oficerowie promowi odmówią przyjęcia pojazdu na pokład, nawet jeśli ma potwierdzoną rezerwację.

Czy drugi kierowca jest płatny i czy należy go zgłosić w rezerwacji?

  • Dopłata za drugiego kierowcę jest ustalana indywidualnie przez armatora. Jej wielkość łatwo sprawdzić na naszej stronie, w razie pytań zachęcamy do kontaktu z biurem. Drugi kierowca musi zawsze zostać zgłoszony, nawet jeśli jego obecność nie podlega dopłacie. Jest to uzależnione od ograniczonej ilości miejsc w kabinach jak i ogólnej ilości pasażerów na promie.
 
drukuj

Szukaj połączenia cargo:

Rejs z:
Rejs do:
 

  • Opieka Prawna
  • Zamów bilet na prom
  • Zamów przejazd przez most Oresund
  • Negocjuj ceny

Kursy Walut

  •   1 EUR4.2769 PLN  
  •   1 GBP4.8313 PLN  
  •   1 USD3.5619 PLN  
  •   1 DKK0.5747 PLN  
  •   1 NOK0.4573 PLN  
  •   1 SEK0.4485 PLN  
2017-09-20   182/A/NBP/2017
Przelewy24.pl

Artykuły Informacyjne

Nasze marki

  • Y5 Sp. z o.o.
  • tanieCargo.pl
  • taniePromy.pl
  • transport.fm
2015-2017 © tanieCargo.pl Płatności obsługuje Przelewy24
To top